خوش آمد گویی!

عشق یک خون آشام

یک نفس خون آشام ....

سلام  به همه  به این وب خوش آمدید امیدوارم از این وب لذت ببریدونظر یادتون نره



نظرات شما عزیزان:

*-*
ساعت17:54---5 اسفند 1394

بـہ سلامتے رفیقاے لاشی.....
ڪـہ یـہ زمانے بهشوטּ میگفتیم داداشے


*-*
ساعت17:54---5 اسفند 1394
✘∴دارَم ☜ یاد ☞ میگیرَم

∴✘∴بِه هَرکَسی

∴✘∴بِه اَندازه ⇜ لیاقَتِش ⇝ بَها بِدَم

∴✘∴نَه بِه اَندازه ⇍ مَعرِفَتَم.


گل خوشبو
ساعت21:51---14 آبان 1394
سلام داداشا و اجیای گل.خوبین؟چندوقته مهمونی نرفتین؟امروز اومدم دعوتتون کنم مهمونی.قدمتون سر جفت چشمام.لطفا اسمتونو تولیست تولدم بنویسید تا روز تولدتون یه تولد کوچولو براتون بگیریم.ونظرتونم درباره مطالب نفس های اخرم بگین...ممنون.
http://harimekhoda.loxblog.com/


الی
ساعت21:03---2 مهر 1394
وبت عالیه گلم
برای تبادل لینک بهم بگو بوس
پاسخ: مرسی عزیزم حتما


ریحانه
ساعت6:48---28 اسفند 1393
فکر کن در اواخر اسفند کسی را که دوستش داری، ناگهان در میان کافه ای دنج پیدا کنی
و با او یک فنجان چای بهارنارنج بنوشی...
یا روی صفحه تلفن همراهت چهره ی مادرت ظاهر شود و صدایش ارامت کند که:
« کجایی مادر؟غذا خوردی؟»
زندگی همین است؛ دیدن یک فیلم در سینما و ساعت ها بحث با کسانی که جنس تواند...
زندگی یعنی سفر... بستن یک چمدان با ذوق... یعنی کاسه آبی که پشت سرت میریزند.
زندگی یعنی یک جمع دوستانه که بعد از سالها به هم رسیده اند و انگار هنوز سرشار از
حس نوجوانی گم شده...
زندگی یعنی زنگ در را بزنی و پدرت در را باز کند و با آن چهره ی خسته اما مهربان ،
از پشت آن سبیل های پر پشت، سلامت را جواب گوید...
زندگی یعنی برادرت،خواهرت،صدایت کند تا برایت چیزی را تعریف کتد که تا به حال
به کسی نگفته... زندگی یعنی وقتی به خانه برمی گردی یک نفر دیگر خانه باشد تا چای
داغ را کنارش سر بکشی و به این فکر کنی که تا سال جدید چند روز مانده؟...
صدای پای بهار را می شنوی؟


مسعود
ساعت19:32---8 آبان 1393
من عاشق آدمای با این اخلاقم ،اخلاقی مثل شما
این آدما واقعیه واقعی هستن و این بهترین چیزه
آدمای با خلق و خوی واقعیه خودشون رو دوسشون دارم و دوست دارم باهاشون باشم

پاسخ: :|


ghazal
ساعت17:20---11 مهر 1393

گمان می برم که اگر خداوند
صد هزار گونه خنده می آفرید
اما رسمِ اشک ریختن را نمی آموخت،
قلب حتی تابِ دَه روز تپیدن را هم نمی آورد!

پاسخ: قشنگ بود.......


ghazal
ساعت21:04---8 مهر 1393
آخ روزگـــــار...

آنقــدر زیـر آوار مصیبـت هــایت لهــــم کـــردی کــه اکــنون...

جـهانیـــان کــه هیـچ؛خـــدا هــم کــه مــرا دیــد ...

بغضـش گــرفت...!!
پاسخ:ممنون یه مدت نبودم


مجید
ساعت7:27---12 مرداد 1393


هیچ وقت

"قرص هایــﮯ"

که حال آدم را خوب مــﮯ کنند

جا ــﮯ

"خوب هایــﮯ"

که دل آدم را قرص مــﮯکنند را نمــﮯ گیرند
پاسخ:ممنون از نظرتون


ghazal
ساعت3:11---1 مرداد 1393
apaaaaaaam
پاسخ:اومدم :-)


ghazal
ساعت16:35---29 تير 1393

هــــــروقت از كســی نــــــاراحت شــــــدی...

یــــــه لحظـه

فقط یــــــه لحظــه

به نبــــــودنش فكر كــــــن..


پاسخ:کاش همیشه همه همین کار را بکنن!.............


ghazal
ساعت4:28---29 تير 1393
apaaaaaaaaam
پاسخ:اوووووووووووومدم


ghazal
ساعت6:34---27 تير 1393
قحطی رفیق می آید،
نه هفت سال ،هفتصد سال!

در سیلوی قلبم ذخیره و پنهانت میکنم!

بگو کنعانیان منتظر نباشند؛
تقسیم شدنی نیستی،
حتی اگر یعقوب بیاید...
پاسخ:خیلی خیلی قشنگ بود ممنون :)


mahsa
ساعت21:29---24 خرداد 1393
سلام دوستم
وب خيلي قشنگي داري
من لينكت ميكنم و خوشحال ميشم بهم سر بزني
راستش منم عاشق خون اشام بودنم ولي حيف كه نيستم

پاسخ:ممنون عزیزم شما هم لینک شدی


madfan gham
ساعت16:57---8 اسفند 1392
azizam webet zibas manam asheghe in dastanam.be manam sar bezan.
پاسخ:ممنون حتما


س
ساعت11:49---8 دی 1392
سلام.مگه چندمی؟راستی تولد وبت مبارک!
پاسخ:ممنون که سر زدی


دیمن سالواتوره
ساعت16:01---24 آذر 1392
سلام دوست خون آشام من

خوش حال میشم به وبم بیای و باهم تبادل لینک کنیم
پاسخ:سلام خوش حال شدم بهم سر زدی لینک شدی دوست عزیز


alaleh
ساعت18:18---31 تير 1392
سلام آیتنا جونم. .... میخواستم بگم که منم داستان نوشتم اگه میخوای 20 مرداد اونارو بهت بدم تا وارد لینک کنیم. ..... هان ؟ ¿ نظرت چیه ؟ خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی دلم برات تنگ شده اگه پیاممو دیدی زنگ بزن دوست صمیمی من!! خیلی دوست دارم. ...



ice girl
ساعت22:54---6 تير 1392
سلام عزیزم وب توپی داری!خوش حال میشم لینکم کنی!
پاسخ:مرسی گلم لینکت کردم


vampire girl
ساعت8:54---4 تير 1392
salam vebet very very nice

age movafeghe taabadol linki khabaram konپاسخ:مرسی گلم،موافقم عزیزم چرا نباشم؟


ساناز
ساعت21:26---20 اسفند 1391
عزیزم وب باحالی داری لینکت کردم توام منو ب اسم x(●̮̮̃•̃)xضدحــــــال دختـــــــــــرونهx(●̮̮̃•̃)x

بلینک.مرسیپاسخ:لینکت کردم گلم


سارا
ساعت19:17---29 دی 1391
سلام عزیزم.وب جالب و البته ترسناکی داری!منم توی وبم از این چیزا میذارم ولی رنگ رنگی که طرف سنکوب نکنه درجا!

به اندازه یک کامیون،کلیپ و عکس از توالایت برای دان گذاشتم. حتما بیا.فعلا بای
پاسخ:وبت خیلی باحاله ممنو که سر زدی


delara
ساعت13:43---13 دی 1391
اون یکی وبتو چیکار کردی؟؟؟
پاسخ:سر جاشه


سيلويا
ساعت19:30---7 دی 1391
Salam

Webet kheyli ghashang shode azizam

Kash khooneye sama Ina miyoomadi

Aisa jayi davat bood ,alaleh class dasht ,manam nemitoonestam ye nefari bream naraftam sama kheili narahat shod fekr konam

Vase hafteye bad gharar gozasht

Rasti bebakhshid man English neveshtam ba IPad daram minevisam age Farsi benevisam hey ghalat emlayi be arabi migireپاسخ:ممنون عزیزم آره وقت نداشتم داشتم می رفتم بیرون....نه بابا می دونم من هم این مشکل با ایپدم دارم


ROZHIN
ساعت19:52---6 دی 1391
afarin golam

kheli kheli webet khoshgel shodehپاسخ:ممنون عزیزم


1
ساعت21:19---4 دی 1391
Webet alie

Montazere hozore garmetam
پاسخ:ممنون عزیزم باشه حتما سر می زنم


سیلویا
ساعت0:25---27 آبان 1391
عزیزم لینک نمیشی چون لوکس بلاگی میگه لینک تبلیغاتی
واقعا ببخشید

اپم و نظرت برام مهمه منظورم از نظرتو وقتی اومدی تو وبم میفهمی


sheida_behemoth
ساعت11:56---18 آبان 1391
ajab webe toooopi dari پاسخ:mer30azizam to ham veb bahali dari

سیلویا
ساعت15:46---15 آبان 1391
سلام ملکه ی خون

خوبی؟

تشنه که نیستی؟

منظورم اون تشنسپاسخ:سلام عزیزم من با اسم عشق یک خون آشام بلینک ممنون بای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده درپنج شنبه 11 آبان 1398ساعت 16:41توسطaytena|


آخرين مطالب

Design By : Rihanna